HELL ICE COFFEE sú najpredávanejšie na Slovensku

Žijeme v uponáhľanej dobe, ktorá si často vyžaduje maximálne nasadenie. Aj to je pravdepodobne dôvodom, prečo priemerný Slovák ročne spotrebuje až 6 kg kávy a čoraz častejšie siaha aj po energetických kávach. Mnohí z nás si štart do dňa bez kávy už ani nedokážu predstaviť. Okrem rýchleho doplnenia energie má káva aj podporné účinky na činnosť mozgu, srdca, obličiek alebo svalov. Preto ju nepijú iba pracujúci ľudia počas stresujúcich období, no našla si miesto prakticky v každej skupine ľudí – kávy navyše pijeme čoraz viac, trh s kávou medziročne rastie aj o 9 %. Trh so všetkými druhmi káv dosahuje 437 miliárd dolárov. Dáva to zmysel, káva je predsa po vode najkonzumovanejším nápojom. A, samozrejme, aj na poli kávy neustále vznikajú nové produkty a vedú sa konkurenčné súperenia. 

zdroj: HELL ENERGY – Masívna reklamná kampaň s Brucom Willisom a Zuleykou Riverou dostala HELL na prvé priečky. Dnes je značka u Slovákov jednotkou.

HELL valcuje trh

S energetickými kávami sa akoby roztrhlo vrece, sú ich plné supermarkety. Výber je síce veľmi veľký, no víťaz na trhu je pomerne jednoznačný: Slováci najčastejšie kupujú práve pomerne nové HELL ENERGY energetické kávy, ktoré sa na Slovensku stali najpredávanejšími už v septembri 2020, len 3 mesiace po začiatku reklamnej a mediálnej kampane.

Postupom času sa všetky tri príchute LATTECAPPUCINO SLIM LATTE tešili veľkej obľube medzi zákazníkmi. Potvrdzuje to aj fakt, že jednotlivé príchute sú momentálne trikrát viac predávanejšie ako známa značka káv STARBUCKS, s podielom 21,2 %.

 
ENERGY COFFEE, ktoré sa predávajú v recyklovateľných hliníkových obaloch dokonca prevalcovali aj tetrapakové kávy s väčším objemom. Kávy od HELL sú takým veľkým úspechom, že na ich výrobu vznikla dokonca špecializovaná továreň.

Trendy v káve? Slováci chcú udržateľnosť

Trh s hotovými kávami, či už sú to ľadové, klasické alebo energetické, sa vyvíja pomerne jednotným smerom. Reflektuje na požiadavky ľudí na transparentné zloženie či proces výroby. Značky začínajú čoraz viac investovať do udržateľnej výroby a zlepšovania pracovných podmienok.

 Transparentne o svojom zložení hovorí aj líder na trhu, energetický brand HELL má vo svojom portfóliu momentálne tri druhy káv, v ktorých sa nachádzajú iba kávové zrná z arabicy a robusty, pričom z objemu celého nápoja tvorí 75 % pravé mlieko na zjemnenie chuti. Pomer kofeínu na 100 ml kávy je v každej plechovke 40 mg. Inými slovami, obsahuje viac kofeínu, ako klasická šálka espressa.

Jednotlivé plechovky ENERGY COFFEE sú vyrobené zo 100 % recyklovateľných hliníkových QualityPack obalov v Európskej únii, špeciálne pre HELL. Vďaka správnemu recyklovaniu sa plechovky opäť spracujú a o dva mesiace sa obal môže použiť znova. 

 

Nový rok, nové trendy príchute
Výrobcovia energetických nápojov či káv sú posledné roky veľmi sústredení na pridávanie nových príchutí a výnimkou nebude ani rok 2021. Momentálne HELL ENERGY ponúka tri druhy príchutí energetických káv, pričom jednu z nich, SLIM LATTE, preferujú najmä ľudia vyznávajúci zdravý životný štýl. V tejto plechovke je 75 % nízkotučného mlieka, bez pridaného cukru. O chuť sa tu stará štipka bourbon vanilky. Rok 2021 však pre kávový priemysel bude znamenať veľké zmeny, ktoré ocenia najmä ľudia s laktózovou intoleranciou alebo tí, ktorí potrebujú extra dávku kofeínu každý deň.

Líder na trhu HELL totiž teasuje nové príchute a zloženia – Double Espresso má byť istota pre všetkých akčných ľudí s vysokým dopytom po kofeíne. Latte Coconut zasa bude bezlaktózovym variantom, nápoj bude mať kokosovú príchuť.